Potykacz reklamowy – co to jest i w kiedy warto go używać

Funkcjonalny marketing tworzący wygląd spółki, pozyskujący klientów i prowadzący do wzrostu sprzedaży produktów czy usług wiąże się z inwestycją w urządzenia reklamowe. Niezwykle znanym oraz zarazem dobrym narzędziem jest potykacz reklamowy. Za wykorzystaniem potykaczy reklamowych świadczy mnóstwo powodów. Przede wszystkim, potykacze są niezwykle wygodne w użyciu. Czym zatem są potykacze reklamowe i czym kierować się przy ich wyborze?

Do czego służy potykacz reklamowy?

W znacznym ułatwieniu, potykacz to prosta konstrukcja, jaka zazwyczaj składa się z dwóch płyt. Na rynku są też dostępne rodzaje z jedną płytą oraz trwałą podstawą, jaką wypełnia się wodą czy piaskiem. Niewątpliwie skutkuje to rozszerzeniem wagi podstawy, natomiast co za tymże idzie, trwałości budowy. Jest to bardzo ważne w sytuacji, kiedy planujemy postawić potykacz na zewnątrz budynku. Potykacz reklamowy może być m.in. zaopatrzony w stalowe sprężyny, jakie zmniejszają siłę wiatru. Na płytach można umieścić każdą treść reklamową. Co istotne, bynajmniej nie musi być taka sama z obu stron.

Potykacz reklamowy – praktyczna oraz dobra metoda reklamy

Potykacze zwykle umieszcza się przed lokalem, zakładem usługowym, lub sklepem. Stanowią swego typu element orientacyjny – przykuwają wzrok przechodniów oraz zapraszają ich do wejścia. Najchętniej korzystają z nich posiadacze lokali, restauracji oraz restauracji, jednak z uznaniem można stosować potykacze też w pozostałych formach działalności. Dobierając ów system należałoby upewnić się, czy rodzaj, na jaki się decydujemy jest dostosowany do postawienia na zewnątrz.

Jak się wyróżnić

Przy dzisiejszej popularności potykaczy należałoby przeznaczyć trochę trudu, aby własna reklama wyróżniała się z tłumu. To nie musi być nic dużego – barwa dobrana do konkretnego lokalu, lub parę nacięć odróżniających jego sylwetkę od głównych prostokątnych rodzajów starczy, aby klient spojrzał na potykacz lepszym okiem. Dobrym pomysłem są także akcenty sezonowe.

Jak dobrać dobry potykacz reklamowy?

Dobrze zrobione potykacze przygotowane są z doskonałej klasy produktów, jakie na długi czas, niezależnie od wymogów pogodowych, będą informowały ewentualnych nabywców o ofercie spółki. Zrobione z metalu, PVC, aluminium czy drzewa wieszaki reklamowe są także wytrzymałe na zniszczenia mechaniczne. Dobór tego dobrego zależy od tego, jakiego typu treści będą w nim opublikowane. W wypadku niezbyt częstej zmiany propozycji, idealnie sprawdzą się potykacze zrobione z drewna, metalu czy plastiku.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *